icn
icn
icn
img
img
img

חשוב לדעת

דף נחיתה

ישנן מספר דרכים למשיכת תשומת הלב של קהל היעד שלך, גיוס לקוחות חדשים ופרסום המוצר שלך בדף נחיתה. אחת מהדרכים העיקריות להשגת מטרות אלו, הוא יצירת "דף נחיתה". דף נחיתה הוא אתר בן עמוד אחד עם מטרה עיקרית והיא קריאה למבקר האתר לפעולה. לעיתים קרובות, דף נחיתה נוצר עבור קהל יעד ספציפי, כך שככל שקהל היעד שלך נבחר בצורה מדויקת יותר, כך קל יותר לאפיין משימה ולבצע פיתוח לדף נחיתה מושלם אשר יציע את המוצר שלך. רוב הלקוחות ממעיטים בערכו של פיתוח דף הנחיתה, מבלי לשקול היטב את חשיבותו של עיצוב העמוד, חווית המשתמש והצורך בנוחות. בשל כך, תקציבי הפרסום של החברה מתבזבזים מבלי שהשיגו את המטרה הסופית והעיקרית של פרסום המוצר.

 

רוצה לדעת יותר על דפי נחיתה?

אילו תפקידים יהיו מעורבים בפרויקט שלך

icn

מנהל פרויקט

icn

מומכי UX & UI

icn

מתכנתים

icn

מעצבים

icn

בודק QA

icn

DEVOPS

img
icn

הזמן כעת

img

מידע שימושי

  • דף נחיתה לקידום מכירות של המוצר

  • דף נחיתה לשירותי עסק

  • דף נחיתה להרשמה

  • דף נחיתה למותג

  • בנוסף

img
img

דף נחיתה לקידום מכירות של המוצר

מטרתו העיקרית של דף הנחיתה של המוצר היא לגרום למשתמש להרגיש צורך ברכישת מוצר החברה. לכן, בחירה בעיצוב מתאים, שמגביר את המוטיבציה לרכישת המוצר ומאפשר ביצוע הזמנה בפשטות, הוא כלי חשוב מאוד להשגת היעדים.

  • אורך - דף נחיתה יכול להיות ארוך מאוד, אך באותה מידה גם קצר מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא הצגת הפרטים העיקריים בחלקו העליון של דף הנחיתה, שכן רוב האנשים קוראים את הכתוב בראשית הדף.
  • הצעה אחת בלבד - דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולכלול הצעה אחת בלבד.
  • עיצוב - האטרקטיביות של דף הנחיתה תלויה ישירות באופן בו הוא מתוכנן ומעוצב. על עיצוב דף הנחיתה להיות מרשים, כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח.
  • טקסטים - הטקסטים בעמוד הנחיתה חייבים להיות קצרים ולעמוד בכל הקריטריונים של תוכן המותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). אם אינכם בטוחים בכך, השתמשו בשירותי קופירייטרים מקצועיים.
  • מתן עובדות, הוכחות וקריאה לפעולה – הטקסט בדף הנחיתה צריך לכלול הסבר לכל פעולה שנדרש הלקוח לבצע, כך שללקוח יהיה תמריץ לביצוע הפעולה הרצויה.
  • מידע על החברה - לאנשים יש יותר אמון בעסקים שמציגים את עצמם, את תחומי העיסוק שלהם ואת הניסיון שלהם בתחום.

דף נחיתה לשירותי עסק

דף נחיתה לשירותי עסק חופף לדף נחיתה לקידום מכירות של מוצר, אך ההבדל העיקרי ביניהם הוא שדף נחיתה לשירותי עסק לא מציע מוצר, אלא שירות עסק ספציפי, ולכן המידע בדף כזה צריך להיות מעט שונה. דף זה צריך לכלול הסבר על תכונות השירות שמציע העסק, ובמקום כפתור "קנה", יש לכלול כפתור "השאירו פרטים" אשר מקשר לטופס יצירת קשר להמשך העבודה. הליד יגיע למומחה שלכם, דרכו המתעניין יוכל לברר את הפרטים הרלוונטיים ולהזמין את השירות.

** חשוב לשים לב לא לכלול מספר שדות רב למילוי בטופס יצירת קשר, שכן זה יכול להפחית משמעותית את כמות המתעניינים בשירות.

  • אורך - דף נחיתה יכול להיות ארוך מאוד, אך באותה מידה גם קצר מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא הצגת הפרטים העיקריים בחלקו העליון של דף הנחיתה, שכן רוב האנשים קוראים את הכתוב בראשית הדף.
  • הצעה אחת בלבד - דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולכלול הצעה אחת בלבד.
  • עיצוב - האטרקטיביות של דף הנחיתה תלויה ישירות באופן בו הוא מתוכנן ומעוצב. על עיצוב דף הנחיתה להיות מרשים, כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח.
  • טקסטים - הטקסטים בעמוד הנחיתה חייבים להיות קצרים ולעמוד בכל הקריטריונים של תוכן המותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). אם אינכם בטוחים בכך, השתמשו בשירותי קופירייטרים מקצועיים.
  • עובדות, הוכחות וקריאה לפעולה - הטקסט בדף הנחיתה צריך לכלול הסבר לכל פעולה שנדרש הלקוח לבצע, כך שללקוח יהיה תמריץ לביצוע הפעולה הרצויה.
  • מידע על החברה - לאנשים יש יותר אמון בעסקים שמציגים את עצמם, את תחומי העיסוק שלהם ואת הניסיון שלהם בתחום.

דף נחיתה להרשמה

דף נחיתה מסוג זה הוא המפתה ביותר עבור לקוח להשאיר את הפרטים האישיים שלו שכן הוא לא מצריך קניית מוצר או שירות ולכן אינו מצריך הוצאת כסף מצד הלקוח. המטרה של דף נחיתה להרשמה היא לשכנע את הלקוח להירשם לעדכוני האתר ובכך להיכנס למאגר הלקוחות הפוטנציאליים של אותה חברה, שלאחר מכן ישמש אותה למכירת המוצר או השירות לאותם לקוחות.

  • אורך - דף נחיתה יכול להיות ארוך מאוד, אך באותה מידה גם קצר מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא הצגת הפרטים העיקריים בחלקו העליון של דף הנחיתה, שכן רוב האנשים קוראים את הכתוב בראשית הדף.
  • הצעה אחת בלבד - דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולכלול הצעה אחת בלבד.
  • עיצוב - האטרקטיביות של דף הנחיתה תלויה ישירות באופן בו הוא מתוכנן ומעוצב. על עיצוב דף הנחיתה להיות מרשים, כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח.
  • טקסטים - הטקסטים בעמוד הנחיתה חייבים להיות קצרים ולעמוד בכל הקריטריונים של תוכן המותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). אם אינכם בטוחים בכך, השתמשו בשירותי קופירייטרים מקצועיים.
  • עובדות, הוכחות וקריאה לפעולה - הטקסט בדף הנחיתה צריך לכלול הסבר לכל פעולה שנדרש הלקוח לבצע, כך שללקוח יהיה תמריץ לביצוע הפעולה הרצויה.
  • מידע על החברה - לאנשים יש יותר אמון בעסקים שמציגים את עצמם, את תחומי העיסוק שלהם ואת הניסיון שלהם בתחום.

דף נחיתה למותג

דף נחיתה מסוג זה אינו נפוץ. לרוב הוא אינו כולל פניות ישירות ללקוחות, אלא מטרתו העיקרית היא תמיכה במותג מסוים. תפקידו של דף נחיתה למותג הוא פרסום מידע על מוצרים חדשים, עדכונים ומודלים של מוצרים חדשניים, ובכך הוא מושך את תשומת ליבם של המשתמשים. דוגמאות לדפי נחיתה מסוג זה הם דפי נחיתה לדגמים של טלפונים פופולריים, מכוניות, מוצרי חשמל, קוסמטיקה.

  • אורך - דף נחיתה יכול להיות ארוך מאוד, אך באותה מידה גם קצר מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא הצגת הפרטים העיקריים בחלקו העליון של דף הנחיתה, שכן רוב האנשים קוראים את הכתוב בראשית הדף.
  • הצעה אחת בלבד - דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולכלול הצעה אחת בלבד.
  • עיצוב - האטרקטיביות של דף הנחיתה תלויה ישירות באופן בו הוא מתוכנן ומעוצב. על עיצוב דף הנחיתה להיות מרשים, כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח.
  • טקסטים - הטקסטים בעמוד הנחיתה חייבים להיות קצרים ולעמוד בכל הקריטריונים של תוכן המותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). אם אינכם בטוחים בכך, השתמשו בשירותי קופירייטרים מקצועיים.
  • עובדות, הוכחות וקריאה לפעולה - הטקסט בדף הנחיתה צריך לכלול הסבר לכל פעולה שנדרש הלקוח לבצע, כך שללקוח יהיה תמריץ לביצוע הפעולה הרצויה.
  • מידע על החברה - לאנשים יש יותר אמון בעסקים שמציגים את עצמם, את תחומי העיסוק שלהם ואת הניסיון שלהם בתחום.

בנוסף

  • ממשק עם מערכות צד שלישי (מערכות ניהול חשבונות, מעקב משלוח וכו', דיוור)
  • ממשק עם כלים פרסומיים
  • ממשק עם מערכות תקשורת (IVR)
  • ממשק עם צ'אט בוטים
  • ממשק לכל מערכת תשלום
img
img
img
img

תנאי תשלום

תנאי תשלום

img

בכל פרויקט אנחנו מעניקים ללקוחותינו גישה לממשק אישי למעקב אחרי פיתוח פרויקט וכרטסת שעות פיתוח ועלויות, כך שאתם משלמים בהתאם להתקדמות הפרויקט. תנאי התשלום יכולים להשתנות בהתאם לנפח פרויקט.

30%

תשלום מראש

icn

30%

באמצע הפרויקט

icn

40%

לפני השקה

img

אפשרות נוספת לרכוש מתאנו בנק שעות לפיתוח או לסגור הסכם להשמה מתכנתי החברה לפרויקטים אורכי טווח.

אמצעי תשלום

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

  • icn MasterCard
  • icnVISA
  • icnWebMoney
  • icnבנק
  • icnהעברה בנקאית
  • icnPayPal

לקוחות

ההצלחה שלנו באה לידי ביטוי בחוות הדעת של לקוחותינו והמשך שיתוף פעולה ארוך טווח איתם.

אנחנו לא רוצים להשוויץ, אבל עבדנו קשה על מנת להגיע להישגים אלו.
כעת נמליץ לך לקרוא מעט אודות הביקורות עלינו ממקורות ניטרליים ברחבי האינטרנ.
לחץ על הסמלים והכר אותנו יותר! זו אחת הדרכים העיקריות לבניית אמון ראשוני בינינו!

img
img

אחרי סיור קטן באתר שלנו, מוכנים לשיתוף פעולה? כתבו לנו!

נשמח לחזור אליך בשעות הקרובות

img