icn
icn
icn
img
בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה

דף נחיתה זו דרך טובה למשוך תשומת לב של קהל היעד שלך, לגייס לקוחות חדשים ולהפיץ את הבשורה על המוצר שלך. דף נחיתה נוצר עבור קהל יעד ספציפי. נסייע לך להגדיר את הקהל הנכון לך, לאפיין משימה ולבצע פיתוח לדף נחיתה מושלם שיעשה את העבודה. אנחנו ממליצים לא להפחית בערכה של בניית דף נחיתה, כולל דיוק בעיצוב העמוד, בחווית המשתמש ובנוחות שלו. כך התקציב שמושקע בדף יניב הכנסה - וזו בעצם המטרה שלנו, נכון?

 

רוצה לדעת יותר על דפי נחיתה?

עוד
סגור

בעלי תפקידים שיהיו מעורבים בפרויקט שלך:

icn

מנהל פרויקט

icn

מומכי UX & UI

icn

מתכנתים

icn

מעצבים

icn

בודק QA

icn

DEVOPS

img

הזמן כעת

+ דף נחיתה על בסיס תבנית עיצוב

דף נחיתה על בסיס תבנית עיצוב מותאמת לצרכי העסק, מבוססת מערכות WordPress ותוסף WOO במידת הצורך, עד 5 סקשנים לבחירת הלקוח

זמני פיתוח החל מ-14 ימי עסקים

מחיר החל מ- 2500 ש"ח

המחירים לא כוללים מע``מ

המחיר כולל את העבודות אפיון פרויקט בצורה פרטנית ע"י מנהל פרויקטים מקצועי של החברה

+ דף נחיתה בעיצוב אישי

דף נחיתה על בסיס עיצוב ייחודי ופורץ דרך בדגש על תובנות CX בחווית המשתמש, מבוסס מערכות WordPress ותוסף WooCommerce במידת הצורך, עד 7 סקשנים לבחירת הלקוח.

זמני פיתוח החל מ-21 ימי עסקים

מחיר החל מ- 4000 ש"ח

המחירים לא כוללים מע``מ

המחיר כולל את העבודות אפיון פרויקט בצורה פרטנית ע"י מנהל פרויקטים מקצועי של החברה

+ תוספת - אינטגרציה למערכת CRM

אנחנו מציעים לכם אפשרות להשתמש במערכת CRM מובילה בארץ ובחו"ל או לשכור את מערכת ה-CRM שלנו המותאמת לקבלת לידים מעמודי נחיתה. האינטגרציה מתבצעת באמצעות API ואין הגבלות נפח לידים או משתמשים. תוכלו להנות מתכנון וניהול יעיל של הלידים ולשפר את הפעילות של העסק.

יתרונות דף נחיתה
יעילות שיווקית גבוהה יותר להבדיל מאתרי תדמית
עיצוב מתואם אישית לסטנדרטים CX לפרסום ב FB או ADS
הצגת המותג והמוצרים בצורה ברורה ומדוייקת
גיוס לקוחות חדשים וגבירת המכירות’
ניתוח ומדידת תוצאות הקמפיין בזמן אמת
חסכון בזמן ובמחיר של הפקת אתר חדש
יצירת תחושת מקצועיות ואמינות
זמינות לקוחות בכל שעות היממה
מתאים לכל תקציב ולכל סוגי העסקים
מידע שימושי לפני שניגשים לפיתוח
  • img
    מהו דף נחיתה שיווקי
  • img
    דף נחיתה לשירותי עסק
  • img
    דף נחיתה להרשמה
  • img
    דף נחיתה למותג
  • img
    בנוסף
img
img
מהו דף נחיתה שיווקי

מטרתו העיקרית של דף הנחיתה של המוצר היא לגרום למשתמש להרגיש צורך ברכישת מוצר החברה. לכן בחירה בעיצוב מתאים, שמגביר את המוטיבציה לרכישת המוצר ומאפשר ביצוע הזמנה בפשטות, הוא כלי חשוב מאוד להשגת היעדים.

  • אורך - דף נחיתה יכול להיות ארוך מאוד, אך באותה מידה גם קצר מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא הצגת הפרטים העיקריים בחלקו העליון של דף הנחיתה, שכן רוב האנשים קוראים את הכתוב בראשית הדף.
  • הצעה אחת בלבד - דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולכלול הצעה אחת בלבד.
  • עיצוב - האטרקטיביות של דף הנחיתה תלויה ישירות באופן בו הוא מתוכנן ומעוצב. על עיצוב דף הנחיתה להיות מרשים, כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח.
  • טקסטים - הטקסטים בעמוד הנחיתה חייבים להיות קצרים ולעמוד בכל הקריטריונים של תוכן המותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). אם אינכם בטוחים בכך, השתמשו בשירותי קופירייטרים מקצועיים.
  • מתן עובדות, הוכחות וקריאה לפעולה – הטקסט בדף הנחיתה צריך לכלול הסבר לכל פעולה שהלקוח נדרש לבצע, כך שללקוח יהיה תמריץ לביצוע הפעולה הרצויה.
  • מידע על החברה - לאנשים יש יותר אמון בעסקים שמציגים את עצמם, את תחומי העיסוק שלהם ואת הניסיון שלהם בתחום.

עוד...

דף נחיתה לשירותי עסק

דף נחיתה לשירותי עסק חופף לדף נחיתה לקידום מכירות של מוצר, אך ההבדל העיקרי ביניהם הוא שדף נחיתה לשירותי עסק לא מציע מוצר, אלא שירות עסק ספציפי, ולכן המידע בדף כזה צריך להיות מעט שונה. דף זה צריך לכלול הסבר על תכונות השירות שמציע העסק, ובמקום כפתור "קנה", יש לכלול כפתור "השאירו פרטים" אשר מקשר לטופס יצירת קשר להמשך העבודה. הטופס יגיע למומחה שלכם, דרכו המתעניין יוכל לברר את הפרטים הרלוונטיים ולהזמין את השירות.

** חשוב לשים לב לא לכלול מספר שדות רב למילוי בטופס יצירת קשר, שכן זה יכול להפחית משמעותית את כמות המתעניינים בשירות.

  • אורך - דף נחיתה יכול להיות ארוך מאוד, אך באותה מידה גם קצר מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא הצגת הפרטים העיקריים בחלקו העליון של דף הנחיתה, שכן רוב האנשים קוראים את הכתוב בראשית הדף.
  • הצעה אחת בלבד - דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולכלול הצעה אחת בלבד.
  • עיצוב - האטרקטיביות של דף הנחיתה תלויה ישירות באופן בו הוא מתוכנן ומעוצב. על עיצוב דף הנחיתה להיות מרשים, כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח.
  • טקסטים - הטקסטים בעמוד הנחיתה חייבים להיות קצרים ולעמוד בכל הקריטריונים של תוכן המותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). אם אינכם בטוחים בכך, השתמשו בשירותי קופירייטרים מקצועיים.
  • עובדות, הוכחות וקריאה לפעולה - הטקסט בדף הנחיתה צריך לכלול הסבר לכל פעולה שהלקוח נדרש לבצע, כך שללקוח יהיה תמריץ לביצוע הפעולה הרצויה.
  • מידע על החברה - לאנשים יש יותר אמון בעסקים שמציגים את עצמם, את תחומי העיסוק שלהם ואת הניסיון שלהם בתחום.

עוד...

דף נחיתה להרשמה

דף נחיתה מסוג זה הוא המפתה ביותר עבור לקוח להשאיר את הפרטים האישיים שלו שכן הוא לא מצריך קניית מוצר או שירות ולכן אינו מצריך הוצאת כסף מצד הלקוח. המטרה של דף נחיתה להרשמה היא לשכנע את הלקוח להירשם לעדכוני האתר ובכך להיכנס למאגר הלקוחות הפוטנציאליים של אותה חברה, שלאחר מכן ישמש אותה למכירת המוצר או השירות לאותם לקוחות.

  • אורך - דף נחיתה יכול להיות ארוך מאוד, אך באותה מידה גם קצר מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא הצגת הפרטים העיקריים בחלקו העליון של דף הנחיתה, שכן רוב האנשים קוראים את הכתוב בראשית הדף.
  • הצעה אחת בלבד - דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולכלול הצעה אחת בלבד.
  • עיצוב - האטרקטיביות של דף הנחיתה תלויה ישירות באופן בו הוא מתוכנן ומעוצב. על עיצוב דף הנחיתה להיות מרשים, כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח.
  • טקסטים - הטקסטים בעמוד הנחיתה חייבים להיות קצרים ולעמוד בכל הקריטריונים של תוכן המותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). אם אינכם בטוחים בכך, השתמשו בשירותי קופירייטרים מקצועיים.
  • עובדות, הוכחות וקריאה לפעולה - הטקסט בדף הנחיתה צריך לכלול הסבר לכל פעולה שהלקוח נדרש לבצע, כך שללקוח יהיה תמריץ לביצוע הפעולה הרצויה.
  • מידע על החברה - לאנשים יש יותר אמון בעסקים שמציגים את עצמם, את תחומי העיסוק שלהם ואת הניסיון שלהם בתחום.

עוד...

דף נחיתה למותג

דף נחיתה מסוג זה אינו נפוץ. לרוב הוא אינו כולל פניות ישירות ללקוחות, ומטרתו העיקרית היא תמיכה במותג מסוים. תפקידו של דף נחיתה למותג הוא פרסום מידע על מוצרים חדשים, עדכונים ומודלים של מוצרים חדשניים, ובכך הוא מושך את תשומת ליבם של המשתמשים. דוגמאות לדפי נחיתה מסוג זה הם דפי נחיתה לדגמים של טלפונים פופולריים, מכוניות, מוצרי חשמל, קוסמטיקה.

  • אורך - דף נחיתה יכול להיות ארוך מאוד, אך באותה מידה גם קצר מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא הצגת הפרטים העיקריים בחלקו העליון של דף הנחיתה, שכן רוב האנשים קוראים את הכתוב בראשית הדף.
  • הצעה אחת בלבד - דף הנחיתה צריך להיות ממוקד ולכלול הצעה אחת בלבד.
  • עיצוב - האטרקטיביות של דף הנחיתה תלויה ישירות באופן בו הוא מתוכנן ומעוצב. על עיצוב דף הנחיתה להיות מרשים, כך שימשוך את תשומת הלב של הלקוח.
  • טקסטים - הטקסטים בעמוד הנחיתה חייבים להיות קצרים ולעמוד בכל הקריטריונים של תוכן המותאם לקידום אתרים במנועי חיפוש (SEO). אם אינכם בטוחים בכך, השתמשו בשירותי קופירייטרים מקצועיים.
  • עובדות, הוכחות וקריאה לפעולה - הטקסט בדף הנחיתה צריך לכלול הסבר לכל פעולה שהלקוח נדרש לבצע, כך שללקוח יהיה תמריץ לביצוע הפעולה הרצויה.
  • מידע על החברה - לאנשים יש יותר אמון בעסקים שמציגים את עצמם, את תחומי העיסוק שלהם ואת הניסיון שלהם בתחום.

עוד...

בנוסף

נוכל להציע עוד אפשרויות לפיתוח דף נחיתה שיווקי, כמו:

1. אינטגרציית כלי SEO למיטוב כניסות אורגניות לדף הנחיתה.
2. הוספת אפשרויות שיתוף ברשתות החברתיות לקידום התוכן של הדף הנחיתה.
3. יכולת לעשות A/B testing על הדף הנחיתה כדי למצוא את הגרסה הכי יעילה עבור הקהל המטרה.
4. אפשרות להוסיף כלי לניתוח של הפעילות והקלטת מבקרים על הדף הנחיתה.
5. אפשרות להוסיף כלי למדידת מדדי יעילות והצלחת הדף הנחיתה.
6. אינטגרציית מערכות CRM וכלי אוטומציה לניהול יעיל של הלידים שמגיעים מהדף הנחיתה.
7. אינטגרציית מערכות תקשורת (IVR)
אינטגרציית צ'אט בוט
8. אינטגרציית מערכות תשלום

 

עוד...

שאלות ותשובות:
+ מדוע לבנות דף נחיתה ולא להפנות את הלקוח לאתר שלי?

הרציונל מאחורי השימוש בדפי נחיתה הוא המצב המנטלי בו אתם תופסים לקוחות פוטנציאליים. לקוח שלוחץ על מודעה מחפש את השירות הספציפי שאתם מציעים, משוטט ומשווה בינכם לבין המתחרים. זהו המצב המושלם לתת ללקוח את האפשרות להשאיר פרטי קשר אצלכם ולאפשר לכם גישה למכור לו את השירות.

+ מה חשוב בעיצוב דף נחיתה?

בתהליך בניית דף הנחיתה, חשוב לבחור עיצוב שיעביר את המסר באופן ברור ומשכנע. לפעמים עיצוב חלק ומינימלי עושה עבודה טובה, ובמקרים אחרים נדרש מעט יותר מיתוג. חשוב לבחון את המקרה האינדיוידואלי של החברה שלכם על מנת לבחור בעיצוב הטוב ביותר.

+ מדוע חשוב שהדף הזה ייבנה כראוי?

זה כולה דף נחיתה! טעינה איטית גורמת לאובדן לידים, אנחנו אומרים את זה מניסיון. על מנת להשיג טעינה מהירה תבחרו לעבוד עם אנשי מקצוע שיש להם ניסיון רב בכתיב קוד, שיכולים לספק דף שבכל המכשירים, גם במובייל, תהיה לו טעינה מהירה. בניה חובבנית עלולה לפגוע במהירות הטעינה.

+ האם כדאי שלדף נחיתה יהיה דומיין נפרד?

בעיקרון אנחנו ממליצים להשתמש בסאב דומיין שמשייך את הדף לאתר העיקרי שלכם אבל עדיין לא מהווה חלק מהאתר העיקרי.

בניית דף נחיתה הוא משימה חשובה מכיוון שזהו הדף הראשון שלקוח פוטנציאלי רואה כאשר הוא לוחץ על פרסומת או קישור. מדובר בדף אינטרנט פרסומי שנועד להוביל לקוחות לפנות לחברה. הדף נועד למשוך לקוחות באופן קונסיסטנטי ולהוביל את מי שמחפש את השירות שלכם באינטרנט לפנות אליכם. כשניגשים לתהליך של בניית דף נחיתה, המטרה שעליכם לראות לפניכם היא שיגור מידע באופן מיידי ללקוח, מבלי להעמיס עליו פרטים מיותרים. אז מהו דף נחיתה אופטימלי ואיך בונים אותו? על כך נדבר במאמר זה.

בניית דף נחיתה - חשיפה לדף 

דף הנחיתה הינו הפנים של החברה, הדבר אליו מקושר כל הפרסום. לקוחות יכולים להיחשף אליו באמצעות פרסום כללי באינטרנט, פרסום דרך מודעה ממומנת בגוגל, או דרך ניוזלטר, למשל. בכל המקרים האלה, עליכם להפנות את הלקוח היישר לדף הנחיתה כדי לוודא שהפרסום מצליח ככל הניתן. אם אתם מספקים כמה שירותים, ליצור דף נחיתה נפרד לכל אחד יסייע לאחוזי ההצלחה שלכם. הדף יכיל מספר פרטים שנועדו לסקרן את הלקוח, וכן אופן יצירת קשר באמצעות השארת פרטים, איתם הלקוח הפוטנציאלי יבצע אינטראקציה. 
הנקודה היא שאם הפרסומת מפנה את הלקוח ישירות לאתר האינטרנט שלכם, הוא ייאלץ לנווט דרך האתר ולנסות למצוא בעצמו את אופן יצירת הקשר, מה שמגדיל את הסיכויים שהוא ינטוש את החיפוש ויעבור לאתר הבא. דף הנחיתה מאפשר ללקוח הפוטנציאלי גישה מיידית לפרטי יצירת הקשר ומגדיל את הסיכויים למגע עם הלקוח. 

מרכיבים בבניית דף נחיתה

כדי להתמודד עם המשימה של בניית דף נחיתה אפקטיבי, יש לעצב אותו באופן שימשוך את הלקוח לעסק בצורה יעילה כמה שיותר. בתהליך בניית דף נחיתה יש להתחשב במרכיבים הבאים:

  • למי השירות שלכם נועד? מה קהל היעד שלכם מתעניין בו ורוצה משירות שהוא מקבל?
  • מה הופך אתכם לשונים מהתחרות ואיך אתם יכולים להציג את זה בדף?
  • על איזה צורך השירות שלכם מספק מענה?
  • איך תוכלו להציג את השירות שלכם כהזדמנות על מנת ליצור תחושת דחיפות בלקוח?
  • למה שלקוח ירצה ליצור קשר איתכם? מה אתם יכולים להציע ללקוח שמשאיר פרטים אצלכם?
  • מה הסימוכין שלכם? איך הלקוח יודע שאתם ראויים לתשומת הלב שלו?

עיצוב נכון של דף הנחיתה מאפשר לכם ליצור רושם ראשוני טוב, לעורר סקרנות ותחושת אמון בלקוחות, ולמשוך את הלקוחות לכיוון אזור יצירת הקשר. כך הוא נותן לכם לדחוף מעלה את כמות הפניות לעסק שלכם. 

בניית דף נחיתה - התאמה לגוגל

אחד השלבים החשובים ביותר בבניית דף הנחיתה הוא לוודא שהוא מותאם לקריטריונים של גוגל. יש לדאוג שהוא נטען במהירות בדפדפן על מנת שהלקוח לא ינטוש. בנוסף, האלגוריתם של גוגל משתמש במילות מפתח על מנת לזהות איפה למקם את המודעה שלכם. חשוב להטמיע מילות מפתח נכונות בטקסט של דף הנחיתה כדי לוודא שהאלגוריתם ימקם את המודעה גבוה, עבור הלקוחות הפוטנציאליים הרלוונטיים. הדבר מגדיל במידה משמעותית את אחוזי החשיפה שלכם וכן את הדירוג שאתם מקבלים בעבודה מול מנוע החיפוש. הנה כמה טיפים להמרות בדף הנחיתה:
השקיעו מאמץ באיתור קהל היעד שיהיה מעוניין בשירות שלכם, והתאימו את הדף והמסרים בהתאם לקהל היעד הזה. אם תעשו אותו הדבר עם הפרסום, הלקוחות הפוטנציאליים שיגיעו לדף הנחיתה יהיו סבירים הרבה יותר ליצור קשר.
וודאו כי דף הנחיתה שלכם מותאם לטלפון נייד ולכל הדפדפנים, על מנת לאפשר ללקוחות להגיע אליכם מכל פלטפורמה ולהימנע מלהבריח לקוחות פוטנציאליים בעקבות חוסר נוחות שימוש.
בסיום תהליך בניית דף נחיתה בדקו שהוא נטען במהירות מספקת. במידה והוא לא, יש לשקול את האפשרות לעבור לאחסון מהיר יותר או לבחון מחדש את בניית הדף כדי לאפשר זמני טעינה מהירים יותר.
אם אין לכם אתר שכבר מכיל את שם העסק, רכשו דומיין שמכיל את שם העסק והעלו אליו את דף הנחיתה. אם יש לכם אתר קיים, העלו את דף הנחיתה לאתר עצמו בסאבדומיין נפרד. הימנעו מדומיינים חינמיים זמניים או דומיינים של המפרסם.

img

רוצים לדבר איתנו? לחצו כאן

img 972508154463 img 04-8119521